ygtirmk Bu markayi kullanan varmı aranizda nasıl bez sızdırma yapıyor mu pişik yada alerji yapıyor mu
atesarp ygtirmk bizde 6 ayligiz hiç pişik ya da sızdırma yapmadı hatta arada prima da takıyorum dönüşümlü ona rağmen sorun yaşamadım
Hanifeelif ygtirmk benim oğlum doğduğundan beri ben baby turco kullanıyorum çok memnunum hiç sızdırma pişik yapmadım şu an 14 aylık oğlum yorumlara bakınca kimileri pişman olmuş ama ben çok memnunun kaldım
Ailemoglum ygtirmk ben molfix kulaniyordum baby turco ya gectim gayette güzel gayette sizdirmiyo herkes memnun olmayabilir ama ben çok memnun kaldim Molfix bile sizdiriyodu yani pisik de yapiyodu sunalık çok memnunum baby turco dan sayı olarak da fazla
KuzeyinAnnesi03 ygtirmk oğluma kullanıyorum çok memnunum eşim bağlamdığı sürece sorun yaşamıyorum 😂😂 hiç alerjik pişik falan olmadı eşim bağlarda kontrol etmezsem taşma oluyor malum eşlerimiz 😂😂😂
twinsmomm2 ygtirmk kullandım ben bı sure pişik,sızdırma hiç bir sorun yaşamadım ama kalıplari küçük ya