Bebeğim 13 aylık emmediği için sütümü sağıp verdim ama artık yoruldum hemde sütüm azaldı diğer oğlum 3 yaşında ona yetemiyorum, bu yüzden sağım yapmak istemiyorum yerine aptamil 4 numara devam sütü kullanıyorum bi sorun olurmu? Vicdanen üzülüyorum ama diğer oğluma yetemiyorum makine başında :(e