ikitosbikannesi benim oğlum da 9 aya doğru tam desteksiz oturdu. 8 aylıkken çocuk doktoruna götürdüm muayene etti ve bir sıkıntı görmüyorum sadece tombik ve üşengeç bir bebek , 9 aya kadar oturmasını bekleriz daha vakti var dedi. 10 ay gibi emekledi , 11 ay gibi tutunarak kalkıp koltuk kenarlarında gezdi , yaşını 1 hafta geçince de kendisi kalktı yürüdü 😂 ve bunların hepsi bir an da oldu bütün endişelerim boşunaymış şükür ki, sizde 9 aya kadar gözlemleyip hâlâ yapamaz ise doktora götürebilirsiniz ama ben yapacağını düşünüyorum ☺️