minikkus434 Uzun süredir burnuma pis kokular geliyor bunu yaşayanlar var mı neden olur neden dolayı oluyor?
ikizannesi278 minikkus434 Bilgim yok üstte kalsın. Bulunduğunuz yerde dışarıdan pis bişey kokuyo olabilir gerçekten
Ares01 minikkus434 merhaba ben bu sorunu yıllar önce yaşadım. Bağırsaklardan kaynaklıymış. Zamanla beslenme ve su ile beraber düzeldi. Sizin nasıldır sindirim sisteminiz?
yirmiikikasim23 minikkus434 lagim kokusu gibi mi bende ara ara oluyor genelde piskolojik problem duzelince oda gidiyor
minikkus434 ikizannesi278 her yerde aynı kokuyu alıyorum 1 ay boyunca sinüzit ve geniz akıntısı ilacı kulandım