benim sanki cok kesik ya 15 cm var herkesde mi öyle küçük olan herkesde farklı mi ki acaba
alchn benim kucuk canim 1.5 yil oldu izi yok suan ilk zamanlar cok küçüktü
alchn ölçtüm sizin için 10 cm estetik dikiş belli belirsiz izi var
alchn bence değişir ama doktor bana bebek iri olduğu için normalden fazla açıcam demişti
Srfrff benimkiler hic bilgi vermedi birde korkudan benim aklima gelemdi