szc Sadece bir iki kez oldum bebeğim 10.5 aylık normal mi ve kilo veremiyorum asla şişkinlikten mi adet olmadığım için anlamadım
buseatesch Bebeğim 7 aylik 1 kez oldum bende 3 aylik yeni olmuştu sanırım olduğumda umarım en yakın zamanda tekrar olurum
selimalpinannesi 3 ay 27 gün oldu 3 gün önce regl oldum ama eskiye göre az ve pempe renkli kanamam inşAllah devamı gelir her ay artık çok şişlik var kasık bölgemde biraz rahatlarım belki🥹
Dilaybal Bebeğim 20 aylık hala olmadim artık canımı sıkıyor doktora da gittim gece beslenmesini kes vücut kendini menepozda saniyo dedi