canssm Kızlar 34 günlük kızım var bağırsaklarından çok ses geliyor sürekli gurul gurul normal mi acaba yoksa doktora götürmeli miyim
Melek34011 canssm gazı vardır canım uykusu falan nasıl huzursuz mu çok etkiliyorsa doktora sor bir gaz damlası probiyotik damla falan veriyolar azalıyor birazda olsa
neanladinyurdagull canssm bebeğim küçükken öyleydi gurul guruldu valla hela emerken bağırsak sesleri çok fazlaydı 5 buçuk aylık sanırım 1-2 aydır ses duymuyorum
iremceylin canssm ben de sab simplex kullaniyordum cok faydasını görmedik relactaz veya bio gaia damlasını önerebilirim