Merhaba kızlar bayramda ben biraz rahatsızlandım sanırım benden geçti oğluma 10 aylık inanılmaz burun akıntısı öksürük daha çok hapşuruk huysuzluk var tüm gece asla uyumadı hafifte 37,5 larda ateş var doktora götürdüm yüksek ateş ve hırıltı olmadığı müddetçe sıkıntı yok dedi nebulizatörde izotonik su yapıp buhar olarak veriyorum çay kaşığıyla petidus verdim ama çok halsiz gece doktora götürücem tekrar başka yüksek ihtimalle uykusu inanılmaz var ama uyuyamıyor. Önerileriniz var mı burun akıntısı öksürük hafif ateş şöyle yap düzelir diyebileceğiniz mahvolmuş durumdayım ilk kez hasta oluyor onu böyle gördükçe kahroluyorum