Hatirlayanlar olur belki sabah da post acmistim dun gece acile gittik damar yolunu bulamadilar deneme tahtasi gibi sokmus damar ario cocukda cocuk da aglaya aglaya kendinden gecti esmle cocugu cikardik sabaha kadar atesinden surekli uyandi normalde bole uyanmaz surekli ama dun baya uyandi ve surekli sicrayarak uyanio bugun de sabah gttik hastane de atesi dustu kanlarini idrarini verdik hersey teniz bi sorun yok deyop 3 ilac yazmslar gonderdiler ve hastanede su da basima geldi o kafar sorumsuz bi hastaneki serumu taktilsr bi odada istediginiz odaya geçebilirsiniz diolar asla yanmzda gelmiolar sonra da 4 saat jaldik belki 1 kere gelmediler esim gitti tahlilleri gosterdi filan doktor degisimine denk geldik neyse serum bitince çıktık eve gelcez cocugun kolu dabul gibi sisti biz de kolundaki damar yolunu actiklari icin sanioz megerse oglan kolunu kivirmis ole söylediler deri altina gitmis serum yani 1 kere gelip bakmaz ni insan neyse eve geldik oglen gecince cogu ilavi veremedik aksami bekledik bide doktor midesi cok bulanmazsa bulantigi vermeyin demis cocuk kusmaya drvam edio 4 5 saate atesi yukselio bunlarida gectim cok halsiz hic hali yok kafasi kalkmio surekli aglio doktorlar bisey demio ne zaman gecer nasil gecer