ismimneolsunla 2 yaşını geçti oğlum bizde de aynı. Tek başına bir şeyle oynama süresi en fazla 5 dakika. O uyuyunca koltukta oturabiliyoruz onun harici hep yerdeyiz. Mesela eşimle yerde oynuyor olsun bende yine de yerde oturucam koltuk yüzü görmüyoruz o uyuyana kadar 😂 yani daha oyun kurmayı tam olarak bilmiyorlar. Sizde onunla birlikte oyun kurup sessizce kalkın yanından ben bazen onu yapıyorum. Leğene koyuyorum suyu içine atıyor istediği oyuncakları öyle yine kendi kendine oynuyor