Kızım 3 yaş 4 aylık 11 kilo 90 cm doktor büyüme hormonu takviyesi yapılması gerekiyor diyor ama etrafımdaki herkes yaptırma diyor o karar kararsız kalmış bi durumdayım ki aranızda yaptıran var mı acaba kızım çok güzel konuşuyor aynı yetişkin gibi her şeyi algılıyor tuvalet eğitimini yeni tamamladık sayılır 4-5 tane sure ezberledi ne duysa ezberliyor çok güzel resim yapıp şarkı söylüyor yani 3 yaşa göre gayet iyi durumda ama fiziksel olarak gelişimi çok geri ve bu durumda beni çok üzüyor kan tahlillerinde hiçbir sorun çıkmıyor ve iştahı da az yemek yemeyi sevmeyen bir çocuk