Kızlar sorum başlıkta. Telefonumu alalı 3 yıl bitti. Garantis yok yani. Şuan yeni bir telefon alacak gücüm yok. Bunu bile zar zor almıştım zamanında. Ne yapmam lazım? Nereyi aramam gerekiyor? Servise göndermek için ya da bilgi almak için. Lütfen yardımcı olurmusunuz? Teşekkür ederim.