Merhabalar 8.5 aylık kızım beyaz tenli yüzü gövdesi vs bembeyaz ama boynu ve bacaklarının arka kısmı özellikle de kasıklarında bezin lastiklerinin geldigi yerler baya bugday tenli gibi hatta kahverengimsi diyebilirim . Doktora sormayi unuttum ama çok kafama takılıyor kızlar basına gelen var mı acaba ?? Endişelenmeli miyim ? Kasıkları icin hadi havasızlıktan veya sürtünmeden diyecegim ama boynu ve bacaklarının arka kısmı kasıkları kadar olmasa da baya fark var neden olurr kii 😔