Ben doğum yapalı 15 gün oldu normal doğum yaptım rezene aldım sütüm geliyodu ama artması için bir bardak sıcak suyu kaynatıyosun içine 2 çay kaşıgı rezene koyuyorsun bi dk da öyle kaynatıp hafif ılıcak şekilde içiyorsun . ben hatta oğlumada bi çay kaşıgı veriyorum geceleri rahat uyuyor bunun sayesinde canım . şükür yararını gördüm rezenenin. Tabi kullanmadan doktora sorun diyorlar ama ben sormadım 😇