asligdr Hanımlar yaş gününde nasıl bişey yapabilirim 1. Yaşı olduğu için dışarıda kutlamak istemiyorum farklı fikirleriniz varsa fotoğraflı beklerim normal bi masa kurmak istemiyorum farklı düşünceleri olan var mıdır teşekkür ederim ☺️