Benim kizim saat 8de uyur 12 ye kadar sonra gece 2 de bir 4 te bir 6 da kalkaar sonra 8e kadar oynariz.sonra yine 2 saat uyuma sonra emme seklinde gidiyor.Duzen olustu.bugun kayinvalidemde uyumadi ne yaptiysam.ne gunduz ne gece.eve gelince uyudu neden diye dusundum kayinvalidemin evinde cok 1)sus esyasi var cok uyaran ,2) evi cok sicak 3)kanepwleri bile polarla kapatmis hali yün hep toz bunlar.Benim yatak odam cok sade serin ve tum esyalarim pamuklu sakin bir ev.bence bunlar acaip etkili