Bebeğim 10 gün sonra 7aylik olcak anneler ilk çocuğum olduğu için biraz tecrubesizim ek gıda konusunda günde üç öğün veriyorum sizce çok mu anne sütü alıyor sabah kahvaltı ara öğün genelde yoğurt yoğurt un içine meyve falan koyuyorum akşam çorba tarzı veriyorum ama çorba hiç içmiyor sevmiyor sizler neler yapıyorsunuz tavsiyelerinize açığım