Sinon Merhaba sevgili anneler, bebeğim 2 aylık sürekli yapışık ikiz gibiyiz. Odada olmadığım zaman en fazla 40 dk kalıyor uyuyor olsa bile ne ev işi yapar oldum ne de yemek ailelerden uzakta yaşıyoruz yaşadığımız şehre yeni geldik kimsemiz de yok eşimde yoğun çalıyor. Ne yapacağımı şaşırdım tecrübeli anneler bebeğimi ağlatmadan nasıl bu alışkanlıktan vazgeçirebilirim?
Aslyyyy Emzirme aralarını yavas yavas uzatmaya çalışabilirsin. Hoşuna giden şeylerle oyalayıp her seferinde 5-10 dk artirabilirsin Sinon
Ilaheaxmedova Sinon Minahanzadeee görümcemin bir kızı var onada anaannesi bakmiş 10 yaşında kız inanki annesini sevmiyo hep ananenini isdiyo onun gibi olur die korkuyorum