Bebeğimi 1. Ay kontrolüne götürdüğüm zaman doktora kaka yaparken aşırı zorlandığını söylemiştim. 10 güne kadar normal olduğunu ama zorlandığı zaman soğuk sıkım ev yapımı 4 çay kaşığına kadar zeytinyağ içirebileceğimi söyledi. Poposunu yağlama konusuna gelirsek tembelleşir ama çok zorda kalırsan yap dedi.