yeliz37 bir kere yaptıysanız bişey olmaz bence ama siz yinede doktora ya da sağlık ocağı hemşirenize sorun yan etkileri kötü çünkü ama bir kere yaptıysanız bişey olacağını sanmıyorum çok dikkat edin basite alınacak bi konu değil sürekli olursa ondan bahsediyorum