Herkese merhaba bebeğim 66 günlük doğduğundan beri anne sütü ve mama olarak ilerliyoruz sağım ile sütümü arttırdığımı düşünüyorum peki mamayı kademeli mi bırakmalıyım veya sütünü arttırıp mamayı bırakanlar nasıl yaptınız fikrinize ihtiyacım var sağımı şu an bıraktım hiperlaktasyon olursun dediler devam etmem gerekir mi onu da bilmiyorum