Kizim 7 aylik ilk zamanlar bingildagi kapansın die d vitaminini duzenli olarak kullanıyordum daha sonra gorumcelerim zararlı oldgunu soyletip attılar sahada almadım şimdi cocgun bacağı parantez bacak doğduğu zaman da öyleydi ama boyu uzadıkça belirginleşti abarttigimi soyluyorlar ama doktura goturucem eşim abartigimi düzelir buyunce abartma diyor d vitaminine başladım hemen ilk bebeğim olduğu için çok bilgim yok d vitamini eksikliğinden kaynaklanıyorsa duzleir mi ve yurutecxte fazla zaman geçirdi ondan olabilirmi