Arkadaşlar merhaba 2.5 aylık bir bebeğim var normalde cok güzel kakasını yapardı hem anne sütü hem mama alıyor sütü cok emmek istemiyor bende Aptamil pre kullaniyorum. 6 gündür kakasını yapamıyor gaz damlası verdim,birazcık mamasına zeytinyagi koydum masajları söylemiyorum bile ama bir türlü yapmiyor ebesini aradım normal 10 güne kadar diyor ama uyuyamiyor çok ikiniyor ne yapmam lazım bilgisi olan var mı?