terafonik Kızım 5 aylık ve ben kızım 2 aylıkken adet oldum ama şimdiye kadar 2 gün sürüyordu kızımın 5. Ayında öyle bir adet oldum ki bekarken bu kadar olmamıştım yoğunluğu aşırı fazla normal mi acaba bir de bugün 9. Günüm ve hala sürüyor