ogretmenanne06_ Evimiz 24-25 dereceleri görmeye başladı. Bebeğim 2 aylık, iki gündür uzun kollu tulum ile terlemeye başladı. Bu derecelerde bebişlerinizi nasıl giydiriyorsunuz
1cocuksevdasi ogretmenanne06_ ev 23 derece ama pek çalışmıyor kombi bugün sabahtan beri tek kısa kollu zibin ve alt don ile durdu öyle uyudu şimdi normal altüst takım ile duruyor sizin derece çok yüksek bu arada havalar ısındı zaten nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama derece dusurebilirsiniz