kukuliiii ben ben ben. Benim serklaj alındı 2 cm açıklık vardı. Eve gittim uyudum uyandım suyum geldi. Hastaneye gittim 2 cm ile yatırdılar. Nst bağladılar hiç sancım yok… İşte doğum başlatan rituellere başladık😄 5 cm sonrası biraz kasılma oldu. Aaa sancı bu muuugggg diye dolaniyordum koridorda. Sonra 7 cm oldu, saat gece 4. Ay ben uyuyayım, epidural verin dedim. Epidural ile suni sanciyi eş zamanlı verdiler ve sabah doğurdum. Çok zor doğurdum, hani herkesin anlattığı, ayyy kadının biri vardı ne şımarık, ne çok bağırdı, sanki bir o doğuruyor diye bahsettiği biri olur ya, işte bizim hastanede bendim o🤷🏻♀️