Bu hastalıkla yeni tanıştık sürekli arayış içindeyim. Araştırma yaptıkça benim gibi bir çok anneninde arayış içinde olduğunu gördüm. Forumda bu konu hakkında bir sürü post açılmış. Açılan postlara yorum yapılmayınca aşağıda kalıyor ve görünmüyor. Bu hastalıkla mücadele eden her anne doktor doktor geziyor her doktor farklı tedaviler, ilaçlar, kremler, şampuanlar vs. öneriyor. Yada anneler kullandığı ürünleri ve kullanım şekillerini değiştirerek bebekleri için kendi kendine çözümler üretmeye çalışıyor.
O ürün kortizonlu mu? Bu üründe zararlı içerik var mı? O şöyle mi? bu böylemi? Herkesin kafasında bir sürü soru var. Yaptığımız herşey dünyanın hiçbir kötülüğünden haberdar olmayan, yaşadıklarını, isteklerini, acılarını bizlere anlatamayan masum bebeklerimiz için. Allah'a çok şükür çok büyük bir rahatsızlık değil belki ama ne olursa olsun biz anneler için bebeklerimizin yaşadığı en küçük olumsuzluk dünyalara bedel. İşte bu sebeple de bebeğim bu illetten kurtulması için araştırmaya devam ediyorum elimden gelen herşeyide yapmaya çalışacağım.
Bu konuda doktorlarımızı, uygulanan tedavileri, verilen ilaçları, kendi kendimize bulduğumuz yöntemleri paylaşmak ve birbirimize anlık olarak ve sürekli yardımcı olabilmek adına bütün anneleri bu posta davet ediyorum.
Allah bütün bebeklerin şifa bulmasını nasip etsin. Ankara'da olduğum için soruyorum. Ankara'da memnun kaldığınız doktor tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Herkese çok teşekkür ederim.