yenianne9087 Kızlar ocakta normal dogum yaptım sonrasında 18 martta ilk kez regl oldum o gunden beri 15 gunde bir regl oluyorum, bu durumu yasayan var mı? Emziriyorum da ustelik
annediyebiri yenianne9087 evet doktora gittim muayene etti bir sorun gözükmüyor düzene girecektir dedi ancak ben atoni geçirdim doğumdan sonra kanama için ilaç kullanmıştım