Boşanma aşamasındayim işte kızı görmek istediğini söyledi tam dedim.Kizimda yeni uyanmıştı o kadar bağırıyor ağlıyor ki görünce anne senbi git dedim gitti anneme nasıl sarılıyor bende oyuncaklari koydum anne burda diye sakinleşti neden böyle bir tepki verdi bilmiyorum 🙄