Ayakta gezdirerek emzir. Ne zor günlerdi kac kere yazdım buraya emmiyor yardım edin diye şimdi sekiz aylık oldu yemiyor diye yazıyorum . Atak haftası olabilir. Şarkı söyle ayakta gezdirerek emzirmeyi dene uyurken emzir. Bunaltma kendini ağlama . Açlıktan kimse ölmemiş. Düzelmezse uzun sürerse bi doktora götürürsün