TazecikAnne22 🙄🙄 biraz değişik bir doktormuş garip gerçekten.Bence doktor değiştirin.Biz araştırıp bir profesör bulduk,yoksa kızım zatürre olmadığı halde 40günlükken 6-7ilaç iğne vermişlerdi özel bir hastanede..Egzama değilmiş dersen inanırım yani..Araştırıp düzenli gidebileceğin,güvendiğin bir doktor mutlaka bulmalısın canım.En azından aklında olan tüm soruları sorup cevap alabilirsin🙏🏻 Kanguru için de şöyle söyliyim doktorum kızım için kullanabilirsin dedi ama her bebeğin gelişimi farklıdır.Arkadaşlar kesin 7-8kg diyor ama sonuçta bana da ,5kg oldu kullan diyen De bir Profesör 😊 Ben doktoruma güvenip dinledim o yüzden snde sürekli takip için doktor bulup net bilgiyi ondan almalısın,asla yanlış yönlendirmek istemem🙏🏻