Kızlar ya bebişim aşırı huysuz dün doktor dediki dişi geliyor ama bu diş olayı bi süreç bizi başından savmak için mi dedi emin olamıyorum çünkü bir hafta içinde ikinciye gidiyoruz sürekli ağlayıp ortalığı yıktığı için. İzin verdiğince resim çektim ben bişi göremedim burda ama anlayan annelerimiz siz bişi görüyormusunuz? 