Merhabalar kızımda dışa göz kayması var. 2.5 yaşında 3 doktora götürdüm belli sürelerde kapama yapmaya çalıştık ama düzelmedi ameliyat dediler. Aranızda ameliyat ettiren var mı. Doktor vs önerinizi almak istiyorum. Kafam çok karışık ameliyat söz konusu olunca işin içinden çıkamıyorum. Biz adanadayız ama iyi bir doktor bulursam başka şehirlerede gidebilirim. Birde Instagram da çok popüler olan Mehmet kay var ona muayene ya da ameliyat olan var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim