Merhaba anneler bebeğimin süt ve ürünlerine alerjisi var emziriryorm ben ve bebeğim bu ürünleri tüketmiyoruz yedikleri sınırlı artk benimde sütüm yetmiyor kanında alerjisi çıkmadığı için doktorumz yazmadı ücretsiz raporla alınıyormş birçok annenin elinde fazladan olduğunu okuyorm bazı yazılarda rica etsem 1 kutu bana gönderebilecek olan varmı ücretsiz olarak kargoyu tabiki ben ödeyeceğim hiç mama içmedi bebeğim deneyeceğim sadece olmadı muhallebi tarzı mamasına su yerine onu katarım diye düşündüm 10 aylık bebeğim ona göre uygun hiç açılmamış elinde fazladan olan varsa rica ediyorum 🤗🤪