elifnsli Kızlar bebeğim 10 ay 20 günlük son 20 gündür sürekli huzursuz, yanından gittiğim an ağlıyo sürekli ayakta durmak istiyo, hep çığlık atıyo hiçbirşeyden mutlu olmuyo, annemlere geldim 4 kişi bile zor bakıyoruz hiç sakin bir anı yok
kizinaasikbiranne elifnsli O dönemlerde öyle olurlar genel de 10. Ay atağı diyorlar benimki de öyleydi ama geçiyor sabret güzel anne ☺️
kimbumadam elifnsli Çünkü artık talepleri var ve ne istediğini biliyor. Dışarı çıkmak istediğinizde birinin sizi evde oyaladığını, eşinizi özlediğinizde boşver gel kahve içelim dediğini düşünün☺️ Ayrılık kaygısı da cabası 9,5 aylık kızım paçamda sürekli Seviyorsa bol bol dışarda vakit geçirin derim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bence biz bebelerimizin ikizler burcu olmasından kaybediyoruz:( Benimki de 10 ay 15 günlük, hiçbir şeyden mutlu olmuyor. Ne istediğini hiç anlamıyorum gerçekten anlamıyorum sürekli huysuzluk çıkarıyor. Huysuz olması için hiçbir sebep bulamıyorum. Bütün bahaneyi burcuna buluyorum artık🤷🏼♀️
elifnsli NeclaLeylaCeydaOhnealaneala evet gerçekten dediğiniz asla ne istediğini anlayamıyorum gayet mutluyken 2 dk sonra bambaşka biri oluyo, aşırı huysuz hiç kendi kendine 2 dk durmuyor