alchn Benim bebeğim 4 aylık oldu . Aynı durumu 25 günlükken biz yaşadık . Nefes aldıkça hırıltı sesi geliyordu . Serum fizyolojik ile de temizledim .burnu hep açıktı .o hırıltı öksürüğe dönüştü . 5 farklı doktora götürdüm . Bu durum artık canımı çok sıkmaya başlamıştı . Çünkü hepsi hasta değil burnunu temizle diyip gönderiyordu . En son olarak gittiğim doktor bir kaç gaz damlasını bir arada kullandığım için olduğunu söyledi . Ayrıca hızlı kilo artışından reflü olduğu için dedi . ve ben o gün gaz damlalarından sadece birini kullanmaya devam ettim .2.3. Günü o hırıltı kayboldu . Sizde bi kaç gaz damlası birden kullanıyorsanız azaltın belki düzelir .