Bebeğim 14 aylık emerek uyuyan bir bebek doğduğundan beri uzayan sarılık, gaz , reflü gibi sebeplerden zaten asla uyuyan bir bebek olmadı gecede 10 kez kalkar ve emmeden uykuya dönmek istemez. Öğretmenim bebeğimi tek başıma büyüttüm 1 yaşında işe başladım. Ama artık hem iş hem ev yemek hem gece uyuyamamak bir saniye bile dinlenememek bağışıklığımı mahvetti hiç bir işe yetişemiyorum sürekli yorgunum doğumda sanki enerjimin yarısı almışlar birdaha da geri vermemişler gibi. Hala geceleri aşısı sık uyanıyır ve emzirmeden uyumak istemiyor saatlerce emzir salla uyutmaya çalışıyorum gün boyu işteyken ememeyince de eve geldiğimde sabaha kadar sürekli emzirmekten gram halim kalmıyor. He emzirmeyi bırak diyenler olacak belki ama asla yemek yemiyor resmen bazen ben okuldan gelene kadar aç bekliyor 9 aylıkken hastalandık bütün yemek yeme meselesini orada kapattık diyebilirim asla yemek istemiyor akşaöları yarım kase çorba anca içiyor. Siz gece emzirme olayını nasıl bıraktırdınız artık vücudum dayanmıyor uykusuzluj ve yorgunluktan kafamı kaldıramıyorum…