Kızlar doğum yapalı 36 gün oldu henüz kırkım çıkmadı bugün kırmızı bi leke geldi. Lekelenmem oluyodu ama kırmızı değildi. Biraz da yoğun olunca regl mi oldum acaba diye düşündüm. Emziriyorum şuan. Adet olmam normal mi? Yoksa hala doğum sonrası temizlenme mi bu gelen kırmızı akıntı