Selamlar, oğlum 4,5 aylık haftaya işe başlayacağım. Süt sağabileceğim bir alan var ancak sütü nasıl bozulmadan saklayabileceğim konusunda deneyimlerinize ihtiyacım var. Buzdolabına koysam, eve gelmem 40dk 1 saati buluyor İstanbul’dayım. Buzluğa koysam buzu çözülür. Eve gelince hemen verebilirim ama o kadar saat sonra emzirmek isterim biberonla vermek yerine. Önerileriniz var mı acaba?