canimoglum_01 1sirinannesi neden bu kadar yazı var ki ne yazıyor anlamdım normalde sadece değer yazardı
melikeuln canimoglum_01 gebelik haftalarına göre değerin kaç olması gerektiğini yazmış sizin sonucunuz negatif