buse94 Artık bebek arabasını kullanmıyor. Bir yere gidincede yorolunca kucak istiyor. Acaba dıyorum şu bisikletli globberlardan alsammı ? geç mı kaldım acaba 4 ın 1 olanlardan kulananan varmı ?
Alerjikkoala buse94 Bisikletli olanlar için büyümüş bence. Ama scooter olup oturma yeri olanlardan alabilirsiniz ben çok memnunum tavsiye ederim :)
S_x_w buse94 çok minyon bir çocuk değilse evet geç kaldınız..benim kızım 3.5 yaşında geçen sene bile ebeveyn kontrollü kullanamadım çünkü ayakları yere sürtüyordu (boyu uzundu tabi biraz)..bu yaz artık denge bisikleti olarak kullandırmayı deneyeceğim bakalım
Annekizcicileri buse94 bisiklet küçük geliyor scooter alin 3 yaş için olan modeli Oturaklı olanlarda küçük normal katlanan var bende kızım 28 aylık gayet güzel sürüyor
buse94 Annekizcicileri normal scotera var aslında ama oturaklıyada bakayım bebek arabasından sonra tercih arıyorum