kolakhande Kizlar bebeginize hangi demir ilaci kullanıyorsunuz bana saglik olcagi verdi ama cok kararsizim iyi yorum okumadim saglik ocagindaki icin
lidokain kolakhande paraben içerdiği için önerilmez. Bir çok marka var eczacınıza danışın bı bence Doktor bize Ferro sanol b önermişti şurup seklindeydi. Ucretlide değildi ustelik
birprensesanesi kolakhande sağlık ocağının verdiği demir takviyesi ve d3 içeriği temiz degil demir damlası sidefer kullanıyoruz kabız rahatsızlık vs yapmadı ama onları kullanmayın bence🙂
Zeliff kolakhande biz bir iki gün kullandık bebeğimi kabız yapmıştı. Doktor tavsiyesiyle ocean alıp ona devam ettik sorun yaşamadık
edaabeyazel11 Sakın kullanmayın derim benim bebeğim çok rahatsız olmuştu karın ağrısı yapıyormuş. Bestiron kullandım ben çokta memnun kaldım hemde gaz yada kabız yapmıyor
Fakar0900 kolakhande ben sağlık ocağındakini kullanıyordum malesef dilinde siyahlaşma yaptı baya sidefer e geçtik