havva1102 Merhaba herkese, 2 ay 10 günlük bebeğim var. Mama destekli emziriyorum. Bu şekilde yapan anneler; her emzirmeden sonra mı mama veriyorsunuz yoksa belirli saat aralıklarıyla mı?
tazelianne havva1102 bende sizin gibiyim baştan emziriyorum ardından ne kadar emdiğine göre mama veriyorum çünkü benim oğlum ne kadar verirsem o kadar içiyor sonra rahatsız oluyor
Fatimaaaaaa havva1102 ben günde iki kez mama veriyorum m belirlediğim mama saati gelene kadar sık sık emziri yorum doymasada açlığı kırılıyor hem sürekli dip süt içtiği için güzel kilo alıyor mama vermeden son bir kez emziri yorum dört aylıkız 120 ml mama veriyorum bitiriyor sonra iki saat uyuyor uyanınca yine emzirme maratonun başliyor bu üçüncü bebeğim hepsinde böyle yaptım meme reddi yaşamadım çok şükür
havva1102 tazelianne gerçekten yorucu bir süreç. Ne kadar emdiğini bilmiyorum ne kadar mama yiyeceğini de kestiremiyorum. Dediğiniz gibi bazen kusuyor, ziyan oluyor. İnsan buna da üzülüyor.
havva1102 Fatimaaaaaa benim ilk bebeğim. 43 günlükken mamaya başladık hala tam bir düzen kuramadım. Kilo alımı azdı başlamak zorunda kaldım. 4 saatte bir veriyorum normalde günde 3 veya 4 kere ama gündüz uykuları hala yok gibi. Biliyorum yenidoğan dönemindeyiz hala uykuların tam bir düzeni yok ama bu kadar uyumaması normal değil. Şimdi her emzirmeden sonra mama vermeyi deneyeceğim.