Aslii_han oğlum doğduğundan beri bizim yatağımızda, babasıyla benim ortamızda yatıyor. Şuan 3yaşında hala ayıramadım🤦♀️ doğduğunda beşiğine alıştırmamıştık öyle bizim yanımızda yatmaya alıştı öylede gitti, ne zamana kadar böyle gider bilmiyorum🙈 3aylıkta kızım var onu hiç yanıma almadım oda alışır diye, o hep beşikte uyuyor ama beşikte yatağa birleşik.