Aybarsayse Kızlar benim philipsh azur elite optimaltemp olandan var tamam ütülüyor ama böyle dümdüz değil incecik gömlekte bile dümdüz değil tişörtler de kazanlı mı alsam diye düşünüyorum
Mink-hyt Aybarsayse benimki kazanlı ütü ama hiç güzel değil memnun değilim annemin on yıldan fazladır kullandığı normal tefal ütüsü var jilet gibi yapıyor ondan almayı düşünmüyor değilim
Themom_ Aybarsayse Arzumun kazanlı ütüsünü kullanıyorum sadece üstünde bir sefer gezdiriyorum jilet oluyor
Aybarsayse https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTm5nLW5HhzGU9boeUhP37SaF1tLxZ_othzy_IsBsrJiZjOWtjZSZe8TTo&s=10
Aybarsayse Haffuse ama bütün kumaşları öyle yapıyor tam kırışık değil ama böyle kötü ütülenmiş gibi o kadar Buhara rağmen
Haffuse Aybarsayse kazanlai utuler daha iyi, Kiyafetleri utuleyip asiyorsan, senin icin cok kullanisli olur. Ama gunuburlik utuyorsan, hantal oldugundan kullanimi zor.
alparslan1_ Haffuse bende philips azur kullanıyorum max ta ütülememe rağmen herşeyi dümdüz yapmıyor dediği gibi. Bu dediğiniz ürüne bir bakayım
Aybarsayse alparslan1_ evet benimkide öyle hiç memnun değilim en ince kumaşı bile jilet gibi yapmıyor