eliaa Kızlar yoğurt yapacağım genel de inek sütünden yaparım ama keçi sütünü denemek istiyorum keçi sütü ile inek sütü arasında yoğurtta tat olarak fark var mı ?
cataasya eliaa evet böyle daha hayvansı bir tat oluyor ama besin değeri daha yüksek diye ben kızıma keçi mayalıyorum.
findikfarem eliaa belki alışmayana sevmeyene daha ağır gelebilir ama ben süt ürünlerinde hep keçi tercih ediyorum hem lezzetini daha çok seviyorum hemde besin değeri açısından
cataasya eliaa valla normal yoğurt mayalama iste :) ben de yeni sayılırım mayalama konusunda çok başarılı sayılmam. Bildiğiniz gibi mayalayın.
findikfarem eliaa normal yoğurt gibi mayalayacaksınız ben kavanozlarda yapıyorum her kavanoza bi yemek kaşığı yoğurt yeterli oluyor