merveyildirim06 Merhaba arkadaşlar. Oğlum 27 aylık. Artık sütten kesmek istiyorum. Sürekli emmek istiyor. Memeye güvenip de pek yemek yemiyor. Çok düşkün memeye. Nasıl bir yol izlemek gerekir. Sütten kesme teknikleri öneren olur mu
edaabeyazel11 merveyildirim06 benim kızım 16 aylık ben kesmeye cakidiyorum iki gündür istiyor ama büyüdüğünü ve sütümün artık gelmediğini söylüyorum her seferinde ağlıyor sonra meyve yemek ister misin diye soruyorum kabuk ediykr bazen etmiyor ama kararlı olmak gerektiği için sürekli oyalamaya çalışıyorum umarım unutur. Sizinki biraz büyükmüş yani aslında konuşarak halledebilirseniz çok iyi olur
Naimehmet5038 benim kızımda 28 aylık bıraktırmak istiyorum ama cesaret edemiyorum azaltmaya çalıştım fakat olmuyo bianda kessem birşey sürerek bende burada bekleyeyim bilgili arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz gece kalktığında ne vermeliyim ne yapmaliyim