birkizannesi_01 yirmiikikasim23 keşke ondandır ya 8 aylık dış yerleri belli kasıyor hep huzursuz sürekli ağlıyor ama doğduktan. Beri ağlıyor hic durmuyor
yirmiikikasim23 birkizannesi_01 yaa bizimkide hep huysuz arkasindan konusmak olmasinda😀 Allah sabir versin gecicek bu gunlerimiz ya opelim koklayalim sarilalim degilmi🫶🏻