tazeanne98 Hanımlar taktıranlar öneriyor musunuz veya memnun musunuz yan etkileri oldu mu? Yazabilir misiniz buraya?
1anaa2evlat tazeanne98 bn özelde yaptırdım 1 sene önce ve megersem hamileyken takmış doktorum sonra kanamalar ağrılar vd derken dış gebelik olduğunu öğrenen kürtaj oldm ama sol yumurtalıkta pıhtılaşma olmus acil ameliyata alındım benmki berbat bı süreçti tabi herkeste aynı olcak degl
Ucansupurge tazeanne98 Geçen ay taktırdım bu ay adet olamadım 👍 lekelenme şeklinde geçti e dolayısıyla bira sinir yaptı. Kilo vs yapmadı. Ekstra bir korumaya gerek kalmadi Tam olarak adapte olmak 6ayi bulabiliyormus. Şimdilik bir problem yok memnunum gibi
aselduru-hs Eylül ayında taktırmıştım gayet memnunum başka bir yönteme gerek yok korunma için sadece regl düzensizliği yapıyor başka yan etkisi yok kafam rahat ☺️
Ucansupurge 1anaa2evlat beta bakmadan mi taktılar yuh. İnanılmaz çok geçmiş olsun gerçekten sancılı bir süreç olmuş
aselduru-hs sze_ yok gerek değil ben 4000 tl taktırmıştım özelde devlet yapmıyor bildiğim kadarıyla zaten regl için bir sene içinde düzene girer demişti doktor zaten emzirdiğim içinde düzensiz oluyordu