deletedmom211 Bebeğim daha 13 günlük . Sarılık oldugu için meme ucum olmadıgı için ilk günler mama+sağıp vermiştim. Sonradan memeyi tuttuk Arada mama takviyesi devam ediyordum ama iki gündür meme reddi yaşıyorum açken tokken uyuyorken almıyor mememe gelince ağlamaya başlıyor sağdığım için meme uçlarım çıktı ama büyük oldular büyük oldugu için mi alamıyor bilmiyorum memeyi unutsun istemiyorum ama anne sütü alsın diye iki gündür sağıp verdim hep biberon vermeden memeyi tutturmaya calısıyorum ama almıyor basıyor çığlıyor kıpkırmızı oluyor ağlamaktan😔 böyle olup sonra düzelen var mı tavsiye verin lütfen 😓
[silindi] deletedmom211 meme ucunu vermeden azcık sıkın, süt gelince göğüs ucunuzu bebisin üst damağına degdirmeye calısın
Cutebaby deletedmom211 daha çok küçük geçici bir dönemdir sizi muhakkak alır biberon vermeyin bence eds ile besleyin ben öyle yaptım
deletedmom211 [silindi] hep öyle yapıyorum sütüm akıyor gidiyor yine de tutmuyor sütümün tadına baktık çok da şekerli tadı da kötü değil 😔
Burcutuna Aynı durum mağlesef bizdede var bebeğim ilk gün aldı sadece 1 gün küvezde kaldı biberona alıştı mememi verince basıyor çığlığı herşeyi denedim olmadı artık vazgeçtim yaklaşık 12 gündür sağarak veriyorım yeterki benim sütümü alsın
deletedmom211 Burcutuna yaa 😔 tutturmaya calısıyor musun hala peki ya bigünde nasıl unutur memeyi 🤷♀️